آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آنالیز قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر: ۱۱۸۶۸۳
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
آنالیز قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال
لیگ برتر بیست‌و‌دوم، عصر روز گذشته قرعه‌کشی شد تا تیم‌ها بر اساس برنامه بازی‌ها، خود را برای فصل جدید آماده کنند.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ لیگ برتر بیست‌و‌دوم، عصر روز گذشته قرعه‌کشی شد تا تیم‌ها بر اساس برنامه بازی‌ها، خود را برای فصل جدید آماده کنند. در مراسم ابتدایی آیین قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال ایران، میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، از باشگاه‌ها خواست تا در سال جام‌جهانی صبور باشند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را در برنامه‌ریزی‌های فشرده پیش‌رو همراهی کنند. طبق گفته رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر، سازمان لیگ تلاش می‌کند هر پانزده هفته نیم‌فصل اول را پیش از جام‌جهانی برگزار کند.

دوئل پرتغالی‌ها در هفته اول

آبی‌پوشان پایتخت در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر آینده باید در تهران به‌مصاف تیم سپاهان بروند. پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مشخص شد که استقلال به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در هفته نخست باید به‌مصاف تیم قدرتمند سپاهان برود. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. پیش‌از‌این استقلال در نهمین و یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و در هفته اول به‌مصاف سپاهان رفته بود. پس از جدال با سپاهان، آبی‌ها در هفته‌های دوم و سوم به‌مصاف دو تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده ملوان و مس خواهند رفت. نفت مسجدسلیمان، پیکان و نساجی حریفان تیم ساپینتو تا هفته ششم خواهند بود.

جدال دو قهرمان فصل قبل که باید بازی سوپرجام را نیز برگزار کنند، با حضور حمید مطهری روی نیمکت قائمشهری‌ها، جذاب‌تر نیز خواهد بود. استقلال بعد از آن دو دیدار متوالی، دو قرعه سخت را پیش‌رو خواهد داشت. گل‌گهر در هفته هفتم و فولاد در هفته هشتم در انتظار آبی‌پوشان خواهند بود. ذوب‌آهن و آلومینیوم، حریفان بعدی آبی‌ها هستند و در هفته ما‌قبل شهرآورد بزرگ پایتخت نیز استقلال به دیدار با هوادار می‌رود. صنعت‌نفت و مس رفسنجان نیز رقبای بعدی مدافع عنوان قهرمانی هستند و بالاخره در هفته پایانی، تراکتور در انتظار دیدار با آبی‌های پایتخت است.

شروع پرسپولیس از اصفهان؛ پایان در قائمشهر

قرعه‌کشی لیگ بیست‌و‌دوم در‌حالی انجام شد که پرسپولیس در هفته نخست میهمان ذوب‌آهن خواهد بود و در هفته پانزدهم، مقابل نساجی قرار خواهد گرفت. اولین میزبانی سرخ‌پوشان در هفته دوم مقابل فولاد خواهد بود؛ نکته جالب اینکه پرسپولیس در لیگ هجدهم نیز در هفته دوم مقابل فولاد قرار گرفت.

پرسپولیس هفته پنجم میزبان نفت آبادان خواهد بود و سپس باید در گرمای خوزستان به مسجدسلیمان برود تا برابر شاگردان مهاجری قرار بگیرد. هفته هشتم، جدال دشوار پرسپولیس برابر سپاهان در نقش‌جهان برگزار خواهد شد و پیش و پس از آن نیز قرمز‌ها دو بازی حساس مقابل تراکتور و مس رفسنجان خواهند داشت. از هفته یازدهم تا سیزدهم، پرسپولیس سه هفته متوالی در تهران بازی خواهد کرد که حساس‌ترین بازی برابر استقلال خواهد بود. لیگ برتر برای پرسپولیس در قائمشهر به پایان می‌رسد و سرخ‌پوشان در صورت قهرمانی، امکان برگزاری جشن در ورزشگاه خانگی را نخواهند داشت. با توجه به تقابل با استقلال و گل‌گهر و پایان لیگ در خارج‌از‌خانه، فصل برای پرسپولیس با دیدار‌های دشوار به پایان خواهد رسید.

شهرآورد در هفته دوازدهم به میزبانی استقلال

نود‌و‌نهمین شهرآورد فوتبال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر بیست‌و‌دوم میان استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. یکی از اتفاقات جالب همه قرعه‌کشی‌های لیگ برتر، زمان رویارویی استقلال و پرسپولیس است و این موضوع علاقه‌مندان به فوتبال را به‌وجد می‌آورد؛ مسابقه سنتی سرخابی‌های فوتبال که همیشه حساسیت‌های زیادی دارد و برای طرف‌داران دو تیم مهم است.

بر اساس قرعه‌کشی که عصر روز گذشته با حضور مقامات فوتبال و البته افشین پیروانی و بیژن طاهری، سرپرستان پرسپولیس و استقلال، برگزار شد، دیدار شهرآورد پایتخت بین استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم برگزار خواهد شد. شهرآورد دور رفت لیگ برتر بیست‌و‌دوم، نود‌و‌نهمین رقابت استقلال و پرسپولیس در طول تاریخ است و البته امسال این بازی جذابیت‌های زیادی نیز خواهد داشت.

استقلال به‌عنوان قهرمان فصل گذشته و پرسپولیس به‌عنوان تیمی که بعد از پنج سال جام قهرمانی را از دست داد، با تغییرات فراوانی قرار است در هفته دوازدهم لیگ برتر رودرروی هم قرار بگیرند. بدون‌شک در این مسابقه تقابل شاگردان ریکاردو ساپینتو و یحیی گل‌محمدی نیز جذاب خواهد بود. به‌هر‌ترتیب علاقه‌مندان به فوتبال تا هفته دوازدهم لیگ به انتظار می‌نشینند تا یک مسابقه زیبا و هیجان‌انگیز را میان استقلال و پرسپولیس تماشا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->